„Mám spojařské srdce“: Ke kampani se nově přidává i Univerzita obrany. Zapojit se může i veřejnost.

„Mám spojařské srdce“: Ke kampani se nově přidává i Univerzita obrany

Po 4. brigádě rychlého nasazení (4. BRN) se do celostátní kampaně „Mám spojařské srdce“ aktivně zapojí také Univerzita obrany. Právě tato instituce, která se dlouhodobě podílí na výchově nových generací vojenských profesionálů, podpoří hodnoty spojovacího vojska nejen slovy, ale i obrazem. V listopadu letošního roku vznikne další z řady propagačních videí, která budou připomínat význam a tradice spojovacího vojska AČR.

 

Cílem kampaně je ukázat, že spojovací vojsko není jen o technice, ale především o lidech, hodnotách, profesionalitě a srdci, které do své práce dávají. A právě to je ústředním motivem celé akce – každý, kdo má co říct, může být její součástí.

 

Zapojit se může kdokoli. I vy!

Kampaň je otevřená všem. Stačí mít mobilní telefon, trochu kreativity a chuť podpořit spojovací vojsko. Natočte krátké video (max. 30 sekund), ve kterém řeknete, proč právě vy podporujete spojaře, a pošlete ho organizátorům kampaně. Vaše video může být zveřejněno společně s příspěvky českých celebrit, známých osobností, vojáků, akademiků i studentů.

 

Proč to děláme?

Protože spojovací vojsko je páteří moderní armády. A protože všichni, kdo si váží týmové spolupráce, loajality, technické vyspělosti a hrdosti na vojenské tradice, mají spořařské srdce.

 

Přidejte se i vy a ukažte, že i v civilním životě je spojení důležité! Video můžete zaslat na: martin.krupicka@mo.gov.cz

Kampaň Spojař Nové Generace přilákala desítky nových posil. Spojovací vojsko zažívá výrazný náborový úspěch

Spojovací vojsko Armády České republiky i nadále pokračuje v náborovém úspěchu.

Úvodní promo video kampaně "Mám spojařské srdce" vznikne u 42. mechanizovaného praporu 4. brigády rychlého nasazení

Spojař – profese, která není na první pohled vidět, ale bez které nefunguje žádná operace.

Spojovací vojsko posiluje na sociálních sítích: 4 000 sledujících na LinkedIn!

Dnes jsme dosáhli hranice 4 000 sledujících na platformě LinkedIn! Tento milník vnímáme jako potvrzení rostoucího zájmu o roli, význam i...